Ervabk dediğiniz gibi her anne ve bebek farklıdır ama 2. ayda başlamadigima pişman oldum demek biraz doğru değil sanki insanları yanlış yönlendirmeyelim 2. Aydaki bebek anne sutu yoksa devam sütü yani mamayla beslenir bedeni uygun degildir ek gida icin zaten, su bile verdirmez doktorlar hatta. Sizin YURT DIŞINDAKİ doktorlar Amerikan pediatrisinden bir haber sanırım .