Biz ilk tuttuğumuzda kiralık tutmuştuk ve sıfır evdi. İnşaat pisliğini kendimiz temizledik. Ancak 5 ay oturduktan sonra Rabbim ev almayı nasip etti (isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼) ve sadece 5 ay oturmamıza rağmen çıkarken boyatıp çıktık. Çünkü duvara monte edilen eşyalar sökülünce delikler vs oluştu onların kapanması gerekiyordu. Ev sahibi de çok cins bir tilti zaten tartışarak ayrıldık o yüzden uğraşmamak adına boyattık.