Canım ben çok tedavi gördüm geçmedi geniş ise catlaklar alıştım ve çok zayıflamış tim artık gözüme baktmamaya başladı dudağıma dolgu için dermotolog dok. Gittim çok ünlü biri aynı zamanda dok. Dediki caresi olsa ben yapardım boşuna para verme ki çok haklıydı zayıflamak en güzel çözüm başka çare yok