dy22 Kızlar bunun hiç hangi bölüme gitmem gerek bu ilk sorum? Ikincisi nasıl bir tedavi uygulaniyor? Üçüncüsü acı oluyormu? Şimdiden teşekkürler 💃🏼
Merve1616 dy22 genel cerraha gitmeniz gereliyor onlar batan kısmı kesiyorlar lokal anesteziyle. Ayak sağlığı merkezleri var orda acısız yöntemler var sanırım ama biraz ücretli diye biliyorum
Ozgeesennn_ dy22 tam 5 kez çektiren biri olarak yazıyorum 😂 genel cerraha gidiyorsunuz iğne acıtıyor ama sonrası acısız. Uyuşukluğu geçince de gün boyu sızlıyor ertesi güne bir şey kalmıyor geçmiş olsun