Merhaba hanımlar bebişim 2 aylık kilosu 4,500gr (36haftalık doğdu) gece birkaç gündür 22:00da unuttuğumda uzun soluklu uyuyor. Uyandığında sürekli emiyor. Sizce uzun uykusunda sürekli uyandırıp beslemek mantıklımı yoksa kendisinin kalkmasını mı beklemeliyim? Aynı durumda olan yardımcı olabilecek anneler lütfen yazın…