Kızlar bebeğim 1 buçuk yaşına geldi ama benm dikişler hala ağrıyo normalmi ? Birde benim dikişim açıldı iltihaplanmıstı tekrar dikmişlerdi temizleyip yeni doğum yaptığım zman şimdide aşırı pişiyo kıpkırmızı kaşınıyor ve ağrı da oluor göbeğim var biraz ondanmı bilmiyorum nasıl geçicek pudra döküyorum ediyorum ama geçmıyo hastaneye gitmeye korkuyorum yeminle o ikinci dikişten sonra