Sedasss banada anne sütünün %85 i su zaten suya ihtiyaç duymuyorlar dedi. Ama 2-3 çay kaşığı ılık su tabi içebilir dedi. Mama verenler mesela suya karıştırıp içirmiyorlar mı o da su mesela 😅 suyun tadını beğenmiyordu tabi hep anne sütü alınca 😃 komşumuzun kızıda anne sütü almasına rağmn o da kabız olmuş o da öyle yapmış çok faydasını görmüş.