ikiprensesannesi_06 benim bebeğimin de poposu pişik olmuştu hatta küçük küçük kırmızı yaralar çıkıp su toplamıştı içleri. Çok az yapsa bile sık sık altını değiştirdim. Her altını temizlememde kesinlikle götürüp ılık suda yıkadım ince bi tülbentle ıslaklığı alıp kurutma makinesiyle iyice kuruladım bi kaç dakika açık bırakıp poposunu havalandırdım. Kesinlikle kuru olmasına dikkat edin nemli kaldığında pişik oluyor ve ilerliyor. Bezlemeden öncede zeytinyağıyla güzelce yağlayıp bezledim. Böyle 2 gün içerisinde tamamen geçti. Kantaron yağı da denedim o fayda etmemişti. Zeytinyağı deneyin derim tabi bu dediklerimin hepsini yapmalısınız bence hangisi iyi geldi de pişiği geçti bilemiyorum çünkü. Umarım tez vakitte geçer sizinkide 🥰