Hemen geçirecek bı Krem istiyorum kızlar hametan kullandım Sudo krem kullandım yariladim onu küçük almıştım bugün turavazol kullandim gün boyunca geçen post acmistm pişik oldu kaynanam değiştirtmedi altını diye iki hafta oldu gecmiyo hiç ıslak mendil kullanmadım doğdu doğalı pamuk la temizliyorum ilerlemesin istiyorum onu öyle görünce çok kötü oluyorum neolur bişey söyleyin mustela mi alsam acaba ben ilk kızimda olmuştu bezden demiştik bezini degistirince gençmisti bunda da ilk slepy kullandım böyle oldu diye düşünüyorum biyandan hemde kaynanamdan diyorum bilmiyorum
değiştirdim bezini molfiks aldım onu kullanıyorum ama geçmiyor bişey diyin kızlar nasıl geçer ne yapmam lazım en iyi krem hangisi bugün 27 günlük olduk daha fazla ilerlemesin korkuyorum çünkü canı yanmasın dhaa minicik