Fatmaa14 benim bebegim de 20 günlük, kabizlik bazen bizde de oluyor ama mamadan da olabilirmis bende hem emziyorum ardindan mama veriyorum suana kadar bir sıkıntı yaşamadık. Ama kabiz gibi oldugunda komposto yapip iciyorum bol bol o zaman faydasi oluyor. Belki kullandigin mamadan dolayidir.