Fatmaa14 oğlum için de dedi çocuk doktoru, kardiyolojiye gittik, çoğu bebekte oluyor büyüdükçe geçiyor bu durum dedi doktor güzelce kalbine baktıktan sonra, 6 ay sonra tekrar gelin bakalım dedi, 9 aylık olmasını bekliyorum ben de. Çok duydum sonradan düzelen, endişe etmiyorum o yüzden. Sakin kalın, sizin bebeğinizin de öyledir muhtemelen, ama yine de tedbir amaçlı mutlaka gidin çocuk kardiyolojiye.