Dlaydners
İlk bebeğin olduğunu yazından anladım. Merak etme canı yanmıyordur öyle denk gelmiştir seninki daha çok küçük benim oğlumdada hamileyken böbrek büyümedi vardı çok şükür böbreklerle ilgili bi sorunu yok senınde yoktur inşallah yani biz yiğenimide oğlumuda özele de devlete de götürdük Zeynep kamil hastanesinde kardeşim yaptırdı oğlunun ameliyatını hem sünnet oldu hem ameliyat bende orda yaptırcam inşallah çnkü doktor gerçekten çok iyi ve o hastanenin başhekimi aslında çok büyük ameliyatlara giren bi doktor şöyle ameliyat 3 3 buçuk saat sürüyor ve riskli şöyle tekrarlayabilir riski var o yüzden çok dikkatli olmak gerekir doktorlarla konuştuk küçükken yaptırmak daha iyi dediler yürümeden cnkü ameliyattan sonra 15 gün sonda takılı kaldı iki bez takılıyo biri normal biri onun üstüne sonda ucu oraya gelicek şekilde bağlıyorsun yani burda bazıları 3 4 gün sonda çıkarttık dediler ama doktorlar onu çok önemsemişti yiğenimde yani 15 gün yerinden oynamaması gerekiyor dediler düşmesin koşmasın üstüne baskı olmasın katı yemesin kabız olmasın ıkınmasın gerilmesin herhali zor Allah yardımcımız olsun kardeşimin bebeği çok yaramaz ve hareketli bi çocuktu hep sakinleştirici bi şurupla geçti 15 gün her bebeğe veriliyormu bilmiyorum