4 ay 10 günlükken emzik tutmaya başladı. Doğduğundan beri deniyorum asla almıyor uykuya geçişleri kolay olsun diye denedim denedim denedim yok almıyor. Alıştırırım bi de bırakırken keşke vermeseydim alışmasaydı dememek için çok ısrar etmiyordum.
İşe başlama durumum var o yüzden uykusuna geçişte alsın diye denedim 2 gündür alıyor ama sadece uykuya dalarken. Dalınca da atıyor. artık bibs ve avent alacaktım ama yine de kızıma ödül avent alıcam. Mutluyum🥰
İnşallah biberondan da süt içer bir gün bende işe başlayabilirim