Oğlum da bende hastaydık tam iyileştik dedik tekrar hastalandık. Bende boğaz ağrısı burun tıkanıklığı ve akıntısı var . Oğlumda da burun akıntısı … Dakika başı uyanıyor kendimde bitkinim zaten gerçekten sabrım kalmadı . Doktora götürdüm bugün ilaç yazdı ama hiç bir çocuk hasta olmasın🙏🏻 Bi virüs varmış 3 kere atlatınca geçiyormuş acaba ondan mı kaptık? 1 hafta aralıklarla hasta olmamız çok garip gerçekten