Rmysak Aptamil 1 mama ihtiyacı olan var mıdır. Bebeğim için aldık fakat sevmedi. Sadece 2 ölçek kullandım. Kutuda.
Zoryasam Benim var ihtiyacım hemde çok kaç kişiye yazdım ama dönüş almadım ben bebeğim var benimde ve Diyarbakır’da depremden dolayı bir akrabamda kalıyorum 3 çocuğum var eşim hasta calsmyr Allah razı olsun yardımcı olursanız 🤲