aysira iyi aksamlar kizlar. ya benim sütüm cok cok az sağılıyor da yarinda iki uc saatligine disari cikmam lazim bebegimi kaynanama birakicam. simdi sütümü sagdim 30 ml bile olmadi dolaba koydum iki saat sonra tekrar cikarip ustune bi daha sagdim 60 a yaklasti. sonra iki uc saat sonra bi daha aynisi... sonra aklima takildi öyle yapsam olur mu ki ? olmaz mi yoksa bozulur mu süt ???
Seda-78 aysira bence uygun değil. Çünkü sağdigin süt sıcak dolaptan çıkan soğuk. Dolapda bekleyen soğuk sutu bi bardaga al yenisini öyle sag bence riske girme.
Liyaa aysira sütlerin ısısı aynınolmalı eğer dolaba koyuyorsan başka bir şeyr aktar ikinci sağdığını ve aynı ısıya gelmeden iç iöe dökme sakın ben süt sağma torbası aldım onlarda ayrı ayrı sağıp buzluğa koyuyordum
Zhdsngz AYRİ ayrı stoklamalısınız soguk süte sıcak süt ilave ediyorsunuz besin değerlerini olduruyorsunuz
aysira tüh boşa gitti onca sütüm :( keske en basta aklima gelseydi de sorsaydim.. tesekkur ederim hanimlar baska bi yol denicem o zmn ben