Zme normal de mi şeker hastasısın yoksa gebelik şekeri mi ? Benim ki gebelik şekeriydi, seker yüklemesiyle öğrendik. 28 . Haftadan doğuma kadar diyet+insülin gittik , 2 farklı insulin kullanıyordum günde 3 defa ve tabi ki gunde 4-5 defa parmaktan ölçüm yapıyordum . Kadın doğum harici dahiliyeye de takipliydim . Dogumum da son zamanlar şekerim çok yükseldiği için sezeryan oldu riske atmadı doktorum, Bebeğimin gelme niyeti yoktu çünkü . Hiç açılma ve sancı olmadığı için direkt suni sancı da veremedi seni ve bebeği strese sokarız sen suniyle doğum başlatılacak bi gebe değilsin demişti. Doğum sonrası da çabuk toparladım şükür 🙏