Anneoldum35 Bebegım 3 aylık ,ama sureklı bagırsaklarından gurul gurul sesler geliyor,neden oluyor bı turlu anlamadım,uykusu bolunuyor ve bı turlu uyuyamıyor bu sekıldeyken
Bibebek_ Anneoldum35 o ses benim bebeğimde de var 2.5 aylık sesi duyar duymaz masaj yapmaya başlıyorum masaj yaparken biraz çıkarıyor sonra da hemen elimin üzerine yatırıyorum bi süre öyle gezdiriyorum sırtını sıvazlıyorum sonra bidaha bacakları ittir çek yapıyorum patır patır yapıyo ne varsa 😄😄 karnına sıcak bez koyun ayaklarını sıcak tutarsanız daha az oluyor
Anneoldum35 Tosbiktosbikk baya gazlı bi bebek ama som zamsnlarda baya cıkartabılıyor bende cıjartoyorum yardım ederek
Anneoldum35 REZZ gazı cıkartabılıyor cogu zaman ama o bagırsaklardan gelen ses kaka yuzunden mı dıye dusunuyorum ama kakasını da yapabılıyor sastım
Anneoldum35 Bibebek_ 3ay boyunca kıraz cekırdegı ısıtarak gecırdık altını alırken bıle dogalgazlı evde bıde klıma acıyorum usumesın dıye ,gazını da cıkartoyor söa hepsı cıkmıyor bellı kı
sleepymom Anneoldum35 ne kadar çıkarsa da bağırsakta kalır demişti doktorumuz gazdandir o sees bizde de vardı 3.5 aylıkken geçti gaz sıkıntımız çok şükür 4 ay 10 günlük şuan öyle bir durumumuz yok
Anneoldum35 sleepymom insallah bnımkıde 3,5 ayda gecer 3 ay 9 gunluk suan ,artık gaz cıkartmaya calısmaktan uykularının bolunmesınden ve sureklı hoplata hoplata emzırmeye calısmaktan yıldım
Hndrk Merhaba, bebeğime bağırsaklarda ses gürültü kaka yapma ve kakasında kan vardı süt ve yumurta alerjisi tanısı konuldu. Anne sütünden geçtiği için ben diyete başladım şikayetlerimiz azaldı. Mama alıyorsa da alerjik mama veriyorlar. Doktorunuza bir danışın isterseniz.
Anneoldum35 Hndrk sut urunlerıne alerjısı var hıcbırını tuketmıyorum buna ragmen gurultulu kaka ve ıkınmalar bagırsak seslerı devam edıyor
Hndrk Anneoldum35 Ben bunlara ek olarak kuru incir, mandalina, susam tükettiğimde de kakasında kan oldu. Gerçekten çok zor bir süreç o kadar sıkı diyete rağmen bağırsak sesleri oluyordu hep. Doktorumuz probiyotik başlatmıştı onun iyi geldiğini düşünüyorum biraz. Ancak 6 ayı geçene kadar bağırsak tepkili alerjik bebekler genelde hassas oluyor. Çok saçma şeylerin içinde süt ürünü çıkabiliyor. Direk kan gördüğümüz için daha çabuk neyin dokunduğunu anlayabiliyordum. Çok geçmiş olsun.
sleepymom Anneoldum35 bir anda geçti sayılır damla kullanıyorduk onu da 3.aydan sonra ara ara verdim ağlayınca gazı olunca 3.5tan sonra tamamen geçti azalarak geçti sayılır çok şükür