Oğlum 18 aylık, sarılmayı sever aslında babasıyla güzel sarılır bana gel annecim sarılalım derim kucağıma geldi sarıldığı an MEME. Meme meme meme yani böyle ne zaman gözünde bi meme olmaktan çıkacağım. Emzirmeyi tamamen sonlandırınca düzelecek mi. Sırf bu yüzden bile bırakasım var emzirmeyi zaten artık azaltmaya çalışıyorum. Azaltarakta bırakacak gibi gelmiyor hiç unutacak gibi değil sanki aklını anlık dağıtabiliyorum.
Böyle kuzu kuzu sarılmak istiyorum ya ben oturdukça yattıkça veya sarıldıkça direk meme istemesinden sıkıldım artık.
Başlarda emzirmek çok keyifliydi sonrasında hiç sevmedim aşırı meme düşkünü bir çocuktu gündüz abartısız 15 30 dkda bi emerdi. Gece desen geceyi kesene kadar 40dkda bi kalkardı yaşayan bilir yaşamayan anlamaz. Şimdi artık kesmek istiyorum veda edelim ama öyle iğrenip korksun istemiyorum. Tez canlı bir insanım sabır pek yok her şey karar verdiğim an olsun isterim napcam bilmiyorum