gulsum11 Kızlar iyi geceler 7 buçuk ay önce sezeryan oldum jilet kullanıyorum ve ameliyat yerimden kan geliyor ilk başta önemsemedim ama bi kaç gündür biraz daha çoğaldı ara ara kasıklarımda da çok ağrı oluyo adım atamıyorum neden acaba🙁
_YanakReisinAnnesii gulsum11 yani bu kadar ay üzerine kimseden böyle birşey duymadım. En kısa vakitte mutlaka bi muayene olun ihmal etmeden , umarım önemli birşey yoktur 🙏
gulsum11 Namkol ihmalsizlik demeyelim de bilmediğim için normal geçer die düşündüm ondan dolayı buraya yazdım zaten
gulsum11 morlu_baby neden böyle bir tepki verdiniz? Şu anda gitme durumum var mı yok mu bilmiyorsunuz mesela tedirgin olduğum için sizlere sormak istedim
gulsum11 Hamzaurass bakarlar mı bildiğim kadarıyla ameliyatı kim yaptıysa ona git diyorlar anneme öyle demişlerdi de
morlu_baby gulsum11 tepki vermedim yalnız 🥲 sizi düşündüğümden dedim tepki gösteren biri geçmiş olsun demez bir kere neyse
grkmediz gulsum11 yok kız her doktor bakar ciddi durum , baya zaman geçmiş üstünden. Jilet yaparken kestin de yaradan geliyo mu sandın acaba. Şimdiye yara kalmaz çünkü
gulsum11 grkmediz her jilet kullanmam da oluyo fakat 2 yerden geliyordu sadece bi kaç defadır 4-5 yerden kan akıyor öncesi kadarda az değil
_YanakReisinAnnesii gulsum11 yaranızın üzerini neden traş ediyorsunuz onu merak ettim 😂 kıl çıkacak yerde aşağı da değil benimki de ondan soruyorum acaba fark etmeden jiletle falan mı kesiyorsunuz?
Cocolingo gulsum11 yaranda başka bir akıntı varmı ? Acaba jilet yaparken kabarık etlere denk getirip orayı zedeliyor ve farketmiyor olabilir misin ? Çok uzun bir süre şimdiye kadar çoktan geçmiş olması lazım
gulsum11 grkmediz kapandı canım 1 hafta sonra dikişler alındı zaten fakat 7 buçuk ay önce oldum ameliyat halen kan olması tedirgin etti ben
gulsum11 _YanakReisinAnnesii sanki orada da var kıl ondan dolayı rahat hareket edemiyorum 😂 bende sizin gibi düşündüm fakat 7 ay olmuş yeni değil ki kesilmez demi