Merhabalar. İkizlerimin ikisi de küvezde kaldılar düşük doğum ağırlığı ve solunum sıkıntısından dolayı. Bir bebeğimi taburcu ettiler ve rop muayenesi önerdiler. Şehir hastanesi yapıyormuş sanırım oraya gitmeyi düşünüyoruz gidenler varsa memnun kaldınız mı gün alırken sıkıntı yaşanıyor mu tam gününe alabilir miyiz ? Veya eğer özele gitmek istersek yapan iyi doktor önerisi olan var mı ?