Merhaba, benim sorunum kedimiz ve akıl danışmak istiyorum. Sabaha kadar kapımızda miyavlıyor ama bebeğim küçük olduğu için yatak odasına alamıyorum. Eşim mecburen bazen salona geçiyor kedi sakinleşsin diye gecenin bir yarısı. Bir de gelen gidene çok saldırıyor kımıldatmıyor kimseyi ben de bebeğimi kediyle hiç tek bırakamıyorum. Her yere taşıyorum çocuğu 5 dkm bile yok :( Ne yapacağımı şaşırdım sahiplenen de yok işitme kaybı var kedinin ve 3 yaşında tekir. Sürekli bağırdığı için midir bebeğim de eskiden çıkardığı agu lu sesleri çıkarmaz oldu. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum artık ama sinirlerim çok yıprandı her gece kaşıntı tutuyor. Anneme gittğimde sadece huzurluyum. Kedimi de seviyorum ama gece gündüz bağıran bir kedi çok zor… Aklınıza bir şey gelirse yazın lütfen