Bebeğim 4,5 aylık dün geceden beri her emzirmemde tuvaletini yapıyor yaparken biraz zorlanıyor ıkınır gibi kırmızı oluyor gaz çıkararak yapıyor bazısında fazla yaptı bazısında çok az
Normalde tuvaletle ilgili bir problemimiz yoktu normal günlerdede yapardı rahatça ama bu kadar sık değildi
Bu durum normal mi acaba herhangi bir ateş kusma yada dışkısında bi anormallik yok hiç