Kızlar 5 aylık çocuğum düzenli mama içmez saat olarak cc olarak bu ay çok güzel içti en azından 5 6 kaşık içiyordu. 200 gram almış ya şaka gibi. 2.800 doğdu 6.900 galiba şu an. Acaba nerde hata yapıyorum. Her doktor kilosuna iyi dedi ama kilo alımına az dedi. Aptamil aldım sevmiyor zorla içiyor. Aynı şekil bebelac da. Ve diğer mamaları da denedim. En çok bebelac gold seviyor