Igusoc benim ilk oğlumun yarı açık doğmuştu 3. Ayında kapandı (özel , devlet bir sürü doktora gösterdik ) hepsi kafa büyümesini takip edin dedi sanırım genetik miş bizde
Şimdi 2. Bebeğimi doğurdum oda bıngıldak yarı açık doğdu cok şükür birinci ayımızda kafa çevresi büyümüş olarak ölçüm yapıldı panik olmuyorum önemli olan kafa çevresi büyümesi