Bebeğim 2 buçuk ayından beri meme reddi var bir sürü şey denedim ama olmuyor dönmüyor memeye artık sadece uyuduğunda emziriyordım kalan zamanlarda da sağıp şırınga ile veriyordum artık sağmaya sırtım dayanmıyor çok yoruluyorum bir de eltimin bebeği var o emerken çok üzülüyorum kıskanmıyorum ama benimki de etsene olurdu ki psikolojim bozuldu iyice 8 aylık oldu hala aynı sütüm de varken memeden kesmek istemiyorum ne ayakta emzirme ne karanlıkta emzirme kar etmiyo bebeğe çok yoruldum artık biberon da tutmuyor emzik emiyor