caniminicib_ dis cikarana kadar degil canim😅
Kizim 1 yas 1 aylik, ve o el hala agizda…
Once kesif diyoruzsonra dis agrisi…
caniminicib_ bir de parmakta değil şöyle 3 4 parmağını kaplayacak şekilde emiyo
Evet evet, cok normal🤗🤗🤗
Ac kalma gibi bi sikintisi yok, endise etme… ac bebe aglar, hic susmaz🤗🤗🤗
Tum bu yasadiklarinz normal bi sureç…
Allah bagislasin, saglicakla kalin🥰🥰🥰