Önecelikle iyi akşamlar . Kızımda 20 gün önce hafif bir öksürük başladı . 4-5 gün sonra şiddeti artınca doktora götürdüm . Öncelikle iburamin zero kullandım ve sık sık burnunu açtım . Enfeksiyon yoktu . Daha sonra öksürük geçmeyince (birde özellikle gündüz ve gece uykusunda bide çok koşunca aşırı öksürüyor ) acile götürdüm . Orada boğaz enfeksiyonu var dedi doktor . Antibiyotik ve öksürük şurubu verdi . 1 hafta sonunda antibiyotik bittiğinde öksürükte azalma bile olmadı . En son pazartesi tekrar kendi doktorumuza götürdüm . Nebülizatör aldık . Ventolin ve serum fizyolojiği karıştırıp hava veriyorum . Ekstra öksürük şırubu veriyorum . Birde alerji şurubu veriyorum . Ama henüz gözle görünür bir azalma hissetmedim . Bu arada doktorumuz ciğerleri temiz dedi . Bu neden olur nasıl geçer acaba bir fikri olananız varsa minnettar olurum