Melikecebeci ben 2.5 aylıkken yaptım. Benimki emiyordu ama tek başıma hem emzirme önlüğü hem çanta kemerle hareket kısıtlı biraz perişanlık yaşadım.
Bebeğin oyalandığı en önemli lazım olabilecek her şeyi kolay bulabilecegin şekilde mesela çantanın bi gözüne dizebilirsin. Ben emzik kutusu dipte onu ararken falan zorlanmışım. Kemerler bağlanmadan herseyini ayarlamam kolaylık olur