Pazartesi seansımı oluşturdum çok önceden kayıt olmuştum artık gitmem gerekiyor iyide bi fiyata kayıt olmuşum şimdiki fiyata göre tüm vücut göğüs ve yüz hariç buz diot lazer olduğunu söylediler açıkçası hiç anlamıyorum hangisi iyi ve gitmeden tüylerimi traş makinesiyle kısaltmamı söylediler buz diot lazer yaptıran var mı varsa lütfen beni aydınlatsın çok endişeliyim birde seansta komple çıplak mı oluyoruz tek seanste tüm vücut yapılacağını söylediler