2 ay 7 gunluk bebeğim. Sürekli kucakta hiç yerde durmak ıstemıyor kaldıki kucakta öylece de durmuyor sürekli pışpış gezdirme sallama yapmama ramen gene sanki can sıkıntısından ağlıyor. Cok bunaldım tekim acaba bu hep böylemı devam edıcek gaz sancısı desem gazdan da degıl sankı can sıkıntısından ağlıyor. Bu hep böylemı sürcek iyi seyler duymaya ıhtıyacım var:(