Merhaba anneler👋🏻♥️
Kızım 19 aylık,tam 1 haftadır odasında yatıyor,benim desteğimle ne yazık ki,uyku düzeni çok bozuldu ⅘ aydır geceleri uykusundan öyle bir uyanıyor ki anlatamam size,neyse 2 haftadır o bağırarak uyanması kesildi,1 haftadır odasında ilk 2 gün güzeldi,ama şu günlerce geceleri sabaha karşı uyanıyor 30/45 dk yanındayız sallamamızı istiyor,ilk zamanlar normal mi,desteksiz uyutmayı nasıl başardınız,ayakta sallamayı bırakma dönemi süreci nasıldı,odasına alıştırırken neler yaptınız..