Kızlar iyi akşamlar size bişey sormak istiyorum 2 eltim lazer epilasyona gitmiş biri buz lazere biride Aleksander dedi cihazı
kislatma jiletle yapıldı diyor buz lazer yapan digeride makinayla kısaltma yapıldı diyor neden farklı olmuş kısaltmaları jilet normal mi bende yapmayı düşünüyorum buz lazer mi yksa sıcak mi iyi