Herkese merhaba, benim bebeğimin ikinci ayında egzemayla başlayan alerji yolculuğu dokuzuncu ayında ne yazık ki devam ediyor. Kan testinde yumurta beyazına alerjisi çıktı. Ben yumurta yemeyi kestim, kortizonlu krem kullandık ve şu an çok nadir kızarıyor. Ancak bu süreçte bebeğim ne zaman süt ürünü tüketse (lor peyniri veya yoğurt) o gece gazdan uyuyamıyor. Alerji doktorumuz bir buçuk ay keselim süt ürünlerini demişti. Dün tekrar başladım dün gece uyuyamadı gazdan, bu gece de sürekli ağlıyor. Başında böyle bir şey gelen var mı, ne yapmalıyım bilmiyorum.