Kızlar bebeğim 8 aylık oldu yeni apalıyo koltuklardan tutup kalkıyor ve sürekli düşüp kafayı vuruyo kaşla göz arasında oluyo bu düşmeler ne kadar dikkat etsemde sürekli düşüyor bugün 3 4 defa yere kafayı vurdu sert bı şekilde ve neredeyse hergün bu olayı yaşıyoruz ben mi dikkatsizim yoksa yeni apalayan bebekler hep mi böyle 🥺