Kubradurmuss Kızlar 4 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor oruç tutmayı düşünüyorum , benim gibi düşünen var mı , veya önceden emzirdiği halde tutan bayanlarr var mııı
sedaozdemir Kubradurmuss şu an sadece anne sütüyle besleniyor ek gıda dahi yok bence oruç tutmamalısınız çünkü süt oranı kesinlikle etkileniyor. Benim oğlum 8 aylık olduğu için biz ek gıdaya başladığımız için Ben tutmayı planlıyorum inşallah.
Sinem1205 Kubradurmuss gecen yil yeni hamileydim cok rahat bi sekilde tuttum. Ramazanin başında kizim 4ay 20 günlük olcak 5 aylikken de yavas yavas tadimlara başlıcam bende oruc tutmayi cok istiyorum benim kizimda sadece anne sutu alıyor rabbim yardim eder inşallah 😍 Birde iftardan sonra sağım yapıp ertesi gun o sütü iciririm diye düşünüyorum simdi de buzlugumda biraz süt var oyle böyle 1 ay idare ederiz inşallah ❤️
kubrella Kubradurmuss benimde bebeğim 4 buçuk aylık ilk gün deneyeceğim ona göre karar vereceğim bebeğim ek gıda alıyor olsaydı düşünmeden tutardım ama henüz çok küçük
Filizertosun Benimde 4 ay 23 günlük oğlum var emziriyorum oruç tutmayı düşünüyorum ama inanılmaz su ve açlık hissim oluyor nasıl yapıcam bilmiyorum hamileyken tutmuştum bende şuan korkuyorum açıkcası daha önce tutanlar yazarsa iyi olur
Kubradurmuss Filizertosun bende geçen yıl 1.5 aylık hamileyken ramazan ayı denk gelmişti tutmuştum çok rahattım , bu yılda böyle denk geldi, arkadaşim oğlu 4.5 aylıkken denk gelmiş ve tutmuş sahuru güzel yap dıyor oluyor süt diyor bilemiyorum denemek lazım
Kubradurmuss sedaozdemir inşallah , olmadı ilk gün denerim duruma göre devam ederm Bide tam 4.ay atak ayı meme reddi yaşanıyormuş sanırım bu dönemde
Karl_ozlem sedaozdemir bizde 8 aylığız ek gıdaya başladık ama süt oranınu etkiliyor gerçekten napcam bilmiyorum bende
Sym95 Benimde bebegim 5 ay 6 gunluk tek meme emiyor bide oruuc tutmayi dusunmuyorum bu yuzden zaten sutum az iyice bitmesin diyorum bi yandanda tutabilir miyim diye dusunuyorum hep
Polannem Ramazanda bebeğim 6 aylık olacak sadece anne sütüyle besleniyor. Şu an ek gıdaya başlamadık henüz. Birkaç gün tutup kendimi denemeyi düşünüyordum ama bugün gün boyu mide bulantısı yaşadım hiç bişey yiyemedim. Sütüm az gibi hissettim ve kendimi inanılmaz yorgun hissettim. Bebeğime de yalnız bakıyorum yanımda kimse yok. Bu durumda tutabilir miyim bende emin değilim
busudiyin96 Kubradurmuss benim bebeğimde ramazan da 3.5 aylık olacak. Geçen berat gecesinde 2 gün tuttum ve şükür azalma vs yaşamadık , sahuru iyi yapmıştım. Ramazan ayında da 2 gün tutup 1 gün ara vericem o şekilde ilerlemeyi düşünüyorum
Emnedmr Kubradurmuss 9 aylik bebegim gecen kandilde musaittim tuttum ama allah biliyor yaaa bittim saatleri saymaktan bebeğim cok huysuz hep kucak çok zorladım inşallah fire vermeden tutabilirim 😔rabbim kolaylik versin inşallah fire vermeden tutabiliriz