Edamenevse bizim var. Doğduğundan beri aşırı gazlı ve huzursuz bir bebekti. Sürekli ağlıyor, ağlamaktan kıpkırmızı oluyordu. Kırkı çıktıktan sonra da günde 7 8 kere sıvı bir şekilde kakasını yapıyordu. Vücudunda bazen döküntü oluyordu ama biz isilik deyip geçiyorduk. Kakasının mukuslu olmasında 3. Ayda ortaya çıktı. 3.5 aylıkken test yaptırıp öğrenmiştik.