Önce ben sonra oğlum sonra annem sonra eşim öyle böyle bir grip değil parmak uçlarıma kadar ağrıdı grip geçti boğazlarımıza vurdu ateşi 39 40 arası oğlum da dahil ateşler geçti ama boğaz duruyor annem böyle bir hastalık hayatımda görmedim diyor öyle kötü olduk antibiyotik içtim ben diğerleri oğlum dahil içmedi doğal yolla bi benim ki geçmedi çok kötü olduk nedir bu böyle 🙄🙄