Bukrelinam merhabalar bende 2 aya kadar kucağımda hafif sallayarak uyutuyordum sonra yanıma aldım , loş ışıkta kırmızı ışık tercih ettim , piş piş yaptım , beyaz gürültü açtım inanın uyuması 1 buçuk saat sürüyordu ilk zamanlar ama vazgeçmedim gün geçtikçe uykuya dalma süresi kısaldı. Şimdi 15 aylık olacak yarın uyku saati gelince yatağına yatırırım uyku arkadaşının müziğini açarım , emziğini takar öyle uyur. Saatler sürse de vazgeçmeyin sakınn