Kızlar bana iyi bir oto koltuğu önerir misiniz? Adaclı ve isofixli olanlardan alacağım yeter ki en doğrusu olsun fiyat önemli değil. Öneri yaparsanız çok sevinirim aklım karışık ben ‘beSafe izi comfort x3’ ile ‘maxicosi mica’ arasında kaldım. Ama fikirlerinize açığım 🙏🏻