Handan57 belki de ben o sırada tam hemşireye bakıyodum da gördüm. Odaya geçerken titrememek için çenemi tutuyodum artık ağrımaya başlamıştı bi Allah'ın kulu da örtmedi üstümü ☹️ Ama doktorum özür dileyip durmuştu üşüdüğünü biliyorum ama ameliyathane böyle olmak zorunda özür dilerim falan demişti ☹️