egeveannesi1 ben bir iki kere denemek istedim baktım parmak ucunda yürüyor artık koymuyorum gidip örümceğe tutunuyor öyle yürümeye çalışıyor. İlk adım arabası gibi kullanıyor yürüteci, çevremdeki herkes yürütece koy daha çabuk yürür diyor da sanmıyorum şimdi koltuk kenarlarında düşe kalka daha çabuk gelişiyor kaba motor becerileri kim ne derse desin en iyisini anne bilir. Size hangisi doğru geliyorsa onu yapın. 🤗