Kızlar Yeni doğum yaptım 3. Günüm, gaz ve tuvalette çok zorlanıyorum, ilk gün lavman yapıldı hastanede o zaman çıktım, o zamandan sonra büyük tuvaletimi kendi kendime yapamadım hala, bir tek bende mi böyle bir sorun var kayısı falan her şeyi denedim nolur bana bir akıl verin çok kötüyüm ne yapmam lazım?