Kizlar paranoyak oldum resmen lütfen bana yardımcı olun.Daha önce psikiyatriye götürdüm yaklaşık 20 gün önce normal dedi ama ben küçük yerde yaşıyorum ve bilemiyorum psikiyatriye guvenemedim yani ben taklit yapmiyor hic diyorum çevresine çok ilgili diyor.Neysw oğlumu bir kez daha anlatayım 14 bucuk aylik hala hic kelimesi yok.Hic taklit yok alkış bay bay gel gel bunların hiç biri yok. Merhaba diye elimi uzatınca o da merhaba yapar gibi uzatıyor,halkaları takip cikariyo.Topu deliklerden geçirip sepete atıyor birbirimize top atıp oynayabiliyoruz güleç bi çocuk göz teması var ismine bakar.Yabancilara karşı önce mesafelidir gitmez ama mesela ona gulerlerse şirinlik yapıp gel derlerse o da güler ve gider ama gözleri beni de arar hep.Hala parmakla isaret etmiyor bi iki kere yaptı gibi ama şimdi yapmiyor. Hic TV telefon felan izlemedi.Komutlarin da hepsini bilmiyor al ver gel at gibi şeyleri yapıyor.Mesela bi çorabımı giydim diğer çorabımda onun elindeydi giy sende dedim kendi ayağına değilde benim ayağıma geçirmeye çalışıyor.Genelde bi şeyle uğraşsa yapamazsa benim elimi kullanır.Yani mesela camın kolunu çevirip açmaya çalışıyor acamayinca brnim elimi tutup kolun üstüne koyuyor aç der gibi.Simdi benim özellikle takıldığım noktalar,taklit yapmiuor alkış bay bay kelimesi yok işaret parmağını kullanmıyor bunlar çok önemli şeyler. Ama bunun yanı sıra göz teması iyi ismine bakar cee ee oynar gülersem güler ağlar gibi yaparsam o da ağlar.Hayir dersem anlar önce bir iki şirinlik yapıp yavaş yavaş yaklaşır hayir dediğime net olduğumu anladığında da yani bi kac kere yapmaya çalışıp her seferinde hayir dersem bırakır ama hemen dudak büzer.Simdi bu yapamadığı şeyler bu kadar önemli şeyler ve otizm yazıyor her yerde bu aylarda olup dediklerimi yapmayan var mı?