2 ay 5 günlük kızım biberonla süt içiyor ,eşim içirirken süt biraz sıcak olmuş anlamamış sütü ağzına verdikten sonra ağlamaya başlamış hemen çekmiş ama çok az gitti ağzına dedi ,şimdi kuru öksürük gibi bişey oldu tahriş olmasına bağlı sanırım sütü içemiyor istekli ağlamaya başlıyor ,kötü bişey olur mu ne yazıkki doğudayız ve sağlık durumu berbat Dr ilgilenmiyor sık emzir ısısına dikkat et deyip gönderiyor ve özel bir klinik de yok ,bilgisi olan ne yapılabilir