Zumra2505 MelisT aynı tulum bizdede var gerçekten o kadar hızlı büyüdü ki bir kere giydirebildim bu satıldıktan sonra almak isteyen olursa bana ulaşabilir
MelisT DeFacto marka 6-9 ay uyku tulumu tertemiz birkaç kez kullanıldı sadece giymeye fırsatımız olmadı 😊
MelisT Alfeus20 Uyku tulumları çok pahalı malesef ya ama ben ihtiyacı olan birinin işi görülsün istiyorum o yüzden 100₺ vereceğim almak isterseniz 💖💖
MelisT Zumra2505 Evet gerçekten öyle ya giydirmeye fırsat olmadan bir anda büyüyorlar maşallah 😊 Sizede bol satışlar 😊