Arkadaşlar merhaba bebeğim 6,5 aylık kusması vardı ardından ishal oldu doktora götürdüm kusmasına iğne yaptı ama ishal için bişi yapmadılar sadece probiyotik verildi evde ishale iyi gelen denemiş olduğunuz yöntemler var mı çocuğum çok halsiz ve ishal