Benimde 46 günlük bebeğim var uzayan sarılığı var. İstanbul çapa hastanesinde takipli oradaki doktor anne sütü mama verdi ama mama cc 60 2 gündür sütümü sağıyorum 30 cc zor çıkıyor. Çapa hastanesine mamaya karşı sarılığın geçmesi için mama verdiler ama geçince bırakmamı istediler fakat bebeğim memeden doymuş şekilde ayrılmıyor mama verince sakinleşip uykuya geçiyor. Birde 90 cc veriyorum 60 cc mama yetmiyor çocuğuma acaba yanlış mı yapıyorum yardımlarınızı rica ediyorum.