Dorukbusra Arkadaşlar göğüs kalkanını sürekli mi kullanıyorsunuz yoksa aralıklarla mı takıyorsunuz? Anestol sürmeye başladım süren var mı
Sedoa_ Dorukbusra ben kalkanı hassasiyet yaşadığım her zaman kullandım. Gece onunla yatmak koltuk altımda ağrı yaptı ama