Cagangzm 7 ay 6 günlük hep yanımızda uyumak istiyor. Uyku egitimi vermek için 30 dk kadar ağlamasına müsade ettim şimdi rutinleri devam ettiriyorum ama yataga birakip gitmiyorum ağlamasını istemiyorum. Siz nasıl kolay uyutabiliyorsunuz:((((